Wednesday, January 6, 2010

I thought you said it was easy, listening to your heart.

Nuuu ska jag sova! Har kollat H M, nyare avsnitt för en gångs skull haha! Uppskattar att det nästan är ett seriöst intresse i vårt gäng nu för denna kära 0seriösa serie? :) Anywho. Alla som sett "He could be the one" låten mellan serierna.. I just wanna say att jag hejjar INTE på Jake. Han är himla mesig jämfört med..den andra killen? hörde jag änna när han öppnade munnen och pratade förut! Mmmhm, fina röster är ju a gift from above.

Imorgon blir det lek i snön tycker JB. Jag sa att jag står bredvid, påpälsad med en termos i handen jatack hahaha! Och kameran! Viktigast. Skulle även kolla bio med pappa, men tydligen skall resten av världen också göra det imorgon så ALLT är ju fullbokat! EJ OK. Så får se hur det blir med den saken.

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

det låter mysigt med massvis av lek i snööön såååå pass på o göra mass änglar J! :D