Monday, January 4, 2010

Even when the sun forgets to shine.

‘New year, new beginnings. 2010: the year of no fear’


Lyckad start på turnéen tydligen! SÅKLART. Åh, jag vill se. Har sett alla klippen från konserten och har låtarna på datoooorn men åh LÄNGTAR till 2 februari när skivan kommer! Fin fin röst har han, tänk studio versionerna! Melove. Ska inte lägga upp de andra för ni kollar inte ändååå, allt bra är inte precis i början you know! MEN your loss indeed mohaha.

Ikväll har vi kollat film i lerum igen! Wallander.... tydligen. Men det var OK för det var en mycket söt polis med som hette Pontus. Han hejjade jag och jb på! Nu äär jag galet trött och fortfarande arg, som jag varit hela dagen. Det hjälper INTE ATT KIMBERLY HAR TAGIT MINA CHIPS SOM JAG SKULLE ÄTA NU!!!! pucko.

‘Live your life knowing that your potential is more than you can comprehend for yourself’.

Jackie

No comments: