Thursday, May 13, 2010


"Dance all night and sing all day"

Jaha, illa att jag glömde helgdagen idag? När jag gått runt och trott att det varit helg alla andra dagar:P Oh well.. Nu är jag fixad och skall ut på roads yet taken. Lol. Får se om man hinner med något alls eftersom bussarna lär ju svika idag. Allum och gymmet, låter ju smartast att hoppa förbi Allum först, för det tar ju inte ens 5min det jag skall kolla där. Men aah när stänger gymmet? Kim sluta spela viktig på telefonsvararen, jag hör att det är din röst och ni har inte ALLS massa samtal som väntar!! Hahahah.

Läste även att Nathalie kom in på FIDM i LA! HALLÅ awesome, mer sånt Natta! ;D Måste få alla deets asap, detta är mycket inspirerande skall du veta! Saknar din blogg också hihi!!

Hur mycket/vad hade man gett för att vara på Chanels visning i Saint Tropez? Uhh love it. ÅH sol, Frida jag åker till Dubai nutack.

Huur söta är inte dessa skorna? Passar perfekt till.. allt i sommar? :P Booties FTW!

Jackie

No comments: