Saturday, May 8, 2010


"I think I kissed a boy?"

Ja kära vänner. Man blir aldrig besviken när man bestämmer sig för att gå ut med sina brorar :D Samlade ihop fungerar vi som bäst hahaha! Johanna B du får ett shout out för du BORDE varit med och du missade en afton for sure, men förtjänar din fina middag du fick med för du är ett MVG BARN WOHO! :D

JC var mycket festligt. Kul att se hur folk i gbg stylade upp sig, and such, hahah. Var lite nervös inför vilka som skulle vara där, men det var enbart positivt bemötande :D Jag sprang runt och hälsade på mina svenska modeidoler och babblade om hur grymma dom är hahahha. Elin Kling trodde jag var en i deras gäng och jag sa "Nej, men vi kan låtsas att jag är så viktig!" HAHA vem säger så!? Lol. Vi fick öl också..det var skumt, inne på JC, bland alla kläder! Jag kände redan då, och kunde inte riktigt släppa det efteråt heller, att det skulle bli en mycket bra kväll!

Efter det bänkade vi oss på Chez i en timme, i väntan på Eve som hetsade in till stan. Vi kom fram till att Chez inte riktigt är Chez längre! Samma personal, samma dricka, men inte riktigt samma folk och stämning!! Men det gjorde inget för vi hade as kul ändååå hahaha. Vin med krossad is i är min favorit, bartendern trodde jag skämtade och sa att jag var "en mycket skön tjej" haha.

Push! däremot, är alltid Push! Och uteserveringen var på plats, massa massa folk, grym grym musik (Signe och Name the Pet, as grymma) OCH jag fick in Evelina hahahahah! JAG BLEV AS NÖJD. Det förstörde lite hela grejen, men jag kunde tydligen inte hjälpa det då. Vi blir alltid tillsagda för vi står (tydligen?) alltid precis vid ingången och spanar, så sa jag Men kan ni inte bara släppa in min kompis? ..det var fullt med folk som skulle in och Eve kom ensam och mr.Vakt hade hand om listan som vanligt. Så sa vakten Vem är det? Så sa han i sin walkietalkie Ta in tjejen längst till höger nu! WOHO HIGH FIVE PÅ DEN. Hahahahah.

från rodeo.net/signe

Det var festligt att se Nils på Push, vi pratade om klubben på JC och han såg väldigt förvirrad ut när han kom från VIP avdelningen med sin hypade vän "Hur hamnade jag där inne då?!" OCH Jag och Jaz fick drinkbiljetter smugglade till oss av en kort man som betedde sig som att det var knark typ hahahahahah. Alla bara stirrade fundersamt.. Men tack då, en gratis cider på det! Sen blev det Berså, till Martin och compani! Full fart där med, dans på sittplatserna och borden "Dubai style". Lite tjafs men vi är vana och det bruuukar lösa sig så, no harm done!

Efter det..blev det lite hipp som happ, hahaha. Push- vi missade tydligen Hoffmaestro hahaha, och Eve tyckte hon ville ha Oboy och bröd från 7Eleven, lite barfota gång upp och ner för Avenyn med våra fina goodiebags från klubben, vild taxiresa runt och tillbaka? prat med säkerhetsvakterna "Inte nog med att du sätter dig precis vid ett fönster, du kunde inte ens gå bort till en buske!" hahahaha roligaste vakten ever "Inte bara rumpan! Det var ju hela parisehjulet!" yees, resten får ni lista ut själva. Och det var INTE till mig hahahaha.

Phuh, kort kommer sen! Jag älskaar mina nya skor, och skall vandra omkring 2m lång varje dag vihoo! NU MAT, och is...

Jackie

1 comment:

PIP said...

Du vet väl att Hoffmaestro kommer till festivalen Putte i Parken i sommar?!:) Glöm inte det!