Wednesday, May 19, 2010


"It seems like everywhere I go
the more I see the less I know.
But I know one thing, I love you.."


Valentines Day var oh so much better andra gången! Kan det vara för att jag #1 inte hade massa förväntningar #2 behöver lite love in my life, hahaha. Ashton Kutcher lever dock upp till alla förväntningar och HOTLOOKINGNESS som alltid, mmh.

Vaknade vid 8 av att mitt rum lös upp som ett solarium! Då kände jag att det skulle bli en good day. Nu äre lite molnigt men kan tänka mig att det bara är här i Gråbo så jag skall göra mig iordning och bege mig till Allum och staaan! TRÄNA är ett måste, var alldeles för längesen nu känns det som...i förrgår haha.

Har även tatuerat mig, finally, vad tycks? Maaahaha. Kan man tatuera in en dödskalle utan att se psycho ut questionmark. Har lite glömt av att jag har planer på det hela, inte kladdat lika mycket på mig själv det senaste, men nu är jag back in business!

OK, H&M tidningen får denna veckan på sig. MÅNDAG vill jag se den ute i affär chokeee?!

Jackie

No comments: