Sunday, May 23, 2010

"We've got the time if you've got the place to be"

Åh jag längtar till de nya JONAS L.A avsnitten :) Sötaa in the summer. Mycket inspirerande må jag säga, and then I say no more.

Jag har de senaste 30min varit både kock och trädgårds arbetare, anställd hos Daphne Sandberg, såklart. Känner att det är nyttigt att kunna men inte helt min grej kanske.. det här med att plantera saker är very much mig när jag var mycket liten och gillade att leka med maskar (uh gaag) men nu är jag mest rädd för vad som kan attackera mig ur jorden. Oh well, blir förhoppningsvis hemmaodlade potatisar till midsommarfesten!

Vet ni vad jag saknar extra mycket med sommar i USA? American Eagle affärerna!! och deras söta påsar :) Åhh, min rosa mjukiströja är det härligaste jag har! Tar mig direkt tillbaka till vår roadtrip till New York och Manhattan! Loveit.

..and miine, på plats!

Jackie

No comments: