Tuesday, May 18, 2010

"Together at the top"

Fortsätter att bocka av min fina veckolista. Ligger liite efter men har faktiskt flyttat om och flyttat fram lite så det fixar vi! På fredag är det CIS rådgivning som gäller, tänk om jag hade kunnat boka en skola på plats! Sedan måste jag tydligen ta mig till Halmstad för att kolla mitt knä men får ersättning för resan....hmm (den 2Juni dock).

Det stod på SMHI att det skulle vara 20° i Lerum kl 20 ikväll haha, rusha hem efter balen? Late night solning.

Har fastnat på Charice ft Iyaz - Pyramid. Very good song for sure.



Snart beger jag mig till Allum och spanar lite, blir alltid nervös när man ska börja söka jobb, känns som folk följer en in och ut i varje affär med blickarna haha. Mmh, get over myself yes. Anyways, jag är ganska van vid detta laget ändåå. Vet ni vad jag längtar till..? ECLIPSE! Det ska bli exciting att följa Xavier Samuels, ännu en hottie australienare.

Vet inte vad jag skall skriva? Men seriöst, kan det inte bli soligt och varmt ute nu 24/7?

Jackie

4 comments:

Ida C Gustafsson said...

åååh äre Skola på gång?? :D hoppas det blir nåt nuuudåå!

Sen, JAG LÄNGTAR MED TILL ECLIPSE! Det värsta är att jag jobbar den dagen, men får gå på kvällen!! GUD! :D:D:D

Vad äre som händer den 24/7 :D:D:D

Jackie said...

Ahh det hoppas jag meed, får ju fan aldrig jobb så det är ju bara skola kvar typ haha..

Asså? I malmö? Vart jobbar du!?

Haha, nej jag menade 24 7..dygnet runt :D

Ida C Gustafsson said...

oj nej jag jobbar verkligen inte :D :D i wish! Men det är typ ett jobb som trillar in väldigt ställen runt om i sverige typ så inte ens någon spec. stans :D!! illa..

hahaha aaah oj så smart jag känner mig nu D

Jackie said...

hahaha okeej tror jag fattar, ungefär! :P:D oh well alltid något hihi!