Saturday, May 29, 2010

"With all the things you do, you've got a lot to prove"

Jahaa, tydligen blir det inte en sådan helg märker jag nu. Blåsigt, halvgrått och förmodligen inga 25 grader heller. Oh well, vi ska göra massa kul så det är aaall goood anyways.

Nookie SS10-112

Nu blire mat, sedan lite städ, och i eftermiddag beger jag mig till Johanna B och sedan in på bal! Gamla som få är vi nu när våra syskon gör det som vi levde för, för 3 årsen! Gash.. Kul äre dock!

Kolla dessa "new faces" på models.com, Louise and Owen. 94or? Jag fastnade på deras bilder helt och hållet. Vet inte vad det är, men förmodligen hela tvilling grejen som jag alltid blir ganska besatt av haha. HUR COOLT liksom. Plus att dom ser typ ut som aliens..fast vackra. Mycket finare live kan jag tänka mig. Den ena gillar sport och den andra designar. Åh hoppas dom är med i någon editorial snart!

Har börjat kolla en liten myspace-serie, Beyond the Rave, med Jamie Dornan och massa vampyrer. Tror den är sådär ny så det är inget Twilight inspirerat här inte, bara onda vampyrer på ett rave haha.

Jackie

No comments: