Monday, May 17, 2010


"We've never been in to honesty,
but promise me you'll let me know when you're lying"

Hej hej jag igen.. ska inte blogga mer idag dåraa, ska lägga mig alldeles snart faktiskt! MEN jag fick precis hela Nick Jonas & the Administrations Live skiva, och hamnade in a JB mood hahaha (eftersom jag aldrig är det annars). Åh jag vill verkligen gå på konsert. Gash. Men det kommer, vänta bara! Softaste bröderna ever.

Lagade även godaste maten i afton mmmhm, kycklingen och klyftpotatisen satt precis där den skulle. Tack o hej.

Jackie

2 comments:

Ida C Gustafsson said...

softaste bröderna ever!? SNYGGASTE bröderna ever mena la du;) Blir bara en större och större fröjd att titta på dom <3

Jackie said...

Hahahah jaa indeed, jag kände att jag alltid dreglar efter dom så jag tänkte använda lite varierande ord :D men aah, man kan nog använda vilket positivt ord som helst :D