Tuesday, May 11, 2010

"I know who I am. Baby, I'm your biggest fan!"

Ååh, jag smsade precis Evelina och skrev att vi missade ett YPPERLIGT tillfälle för ny photosession när jag var hos dom i Solna! Självklart kommer det massa fler tillfällen, men ah tänk hela det stora huset och alla Almas leksaker and stuff :D Oh well, kom i alla fall att tänka på det när jag såg lite bilder från Only One's kollektion som kommer i höst! Lite Wildfox över det hela, som jag uppskattar even more! Måste verkligen inskaffa en kamera.

Vilket leder till mitt största dilemma för stunden. Eller vad man nu skall säga? Jobbfronten you know. Och jag stressar upp mig som vanligt för det finns ju fortfarande frågor som ej är besvarade och det är ju först efter det jag skall få panik, om jag nu måste, i sånna fall! Hmm, imorgon har jag förhoppningsvis lite mer svar. Fullt med sol hela dagen hoppas jag för det blir massa utomhustid! Fortfarande undrar jag dock, varför somnar jag nästan när jag tränar? Blir så sjukt trööött. Hmm..

Jackie

No comments: