Sunday, May 23, 2010

"I said, Hey I'll be gone today
but I'll be back from around the way!"


Mmh, det är himla skönt att springa i solen när det blåser sådär lite och lagom. Drog på mig mina färggrannaste leggins för att peppa lite, och det funkade bra! Tror mina grannar uppskattar min rumpstreching framför huset efteråt med hahahah. Kundee tyvärr inte gå in för då hade jag kastat upp, när hela huset luktar fiskgryta (en mkt god dock) och är ännu varmare än utomhus. Om bara min grillkorvs färg hade stannat kvar när pulsen lagt sig!! Men tro mig gott folk, det kommer mahaha.

Johanna B snart har jag sett The Hills avsnittet! Det laddar långsamt men säkert. L.A Baby på helaa min omgivning just nu.

En låt jag uppskattar alot nu såhär när solen lyser (och annars när man drömmer om att solen lyser) är denna från Valentine's Day. Rolig söt bra och sångvänlig i refrängen hahaha, typ i alla fall.



Jackie

1 comment:

JB said...

gooodgooodgoood :D
HYPA LA