Tuesday, May 4, 2010

"I'll never give you up"

Asså.....Sean O'Pry är liksom en människa. Hahahah, yees tänker ni. Men asså, det finns liksom inga ord. KOLLA HANS FACE. Helt sjukt.

INFINITY from dean isidro on Vimeo.

Jag har fått lite städpanik. Min syster vet ju inte hur man städar och har tydligen aldrig tänkt att lära sig heller. Men när tillochmed dammsugaren är dammig....så är det dags tycker jag. Mitt rum är katastrof haha!! Kommer bli seriöst sjuk snart, men jag skall INTE glömma idag! Kan sova på en bädd av damm snart, urk.

Kimb kom hem och sa att det snöregnade förut, jag låtsades som att jag inte hörde. MÅSTE även rensa bland mina "bokmärken" på datorn, får ångest och panik om jag inte kollar alla varje gång och det är inte bra för mitt psyche just nu känner jag, så away they go!


Längtar tills det är brillor, varmt dag som natt och happy 24/7 som gäller.

Jackie

No comments: