Sunday, May 16, 2010

"We've got tonight to make it a memory.."

Åh, iofs tycker jag det är skönt med lite dåligt väder såhär dagen efter..söndag och allt, men jag kollar lite JONAS inspelningar på youtube och det ser FÖR mysigt ut in L.A. Ska bli så sköööönt när vi åker dit!! (när vi åker dit ja, ehm) Hade gärnaa gått på deras gratis consert i the Grove igååår!!!

Igår var mycket spännande, grymm kväll var planerad och grymm kväll hade vi med! Bubbelbad, bastu, mycket närkontakt och gapskratt hahaha. Skumpa och jordgubbar, pizza och godis och gott gott folk! Vi tar det i bilder när jag fåår dom senare. Det var sommar på Aggetorpsvägen 7 igår for sure!


Sömn blev det inte mycket av dock, så jag måste lägga mig en stund igen känner jag om jag inte skall starta veckan på helt fel fot. Mycket sol hoppas jag på ialla fall, måstee arbeta lite på färgen haha.


Jackie

No comments: