Wednesday, May 26, 2010

"My time would be wasted,
'cause they've got nothing on you babe"


Mor, om du känner för att höra av dig så undrar båda döttrarna vart du befinner dig! Impulsiv och "forgot the time.." får du lämna åt oss kids!

Har inhandlat lite saker det senaste (igår idag) nu när man har liteee pengar igen, i en vecka till ungefär.. Som Johanna B sa på vår shopping runda, så är svart det man maxar alltiiid, och det hade ju varit kul med lite färg. Jag köpte en top som var mycket färggrann och fin, men lämnade tillbaka den 20min senare och har nu köpt en svart bh och gråa haremsbyxor istället :P Och en annan svart top haha lol. Brallsen är tack vare denna bilden. HUR härligt hade det inte varit att vandra omkring sådär ostressat snygg liksom?

Såg lite annat snyggt på stockholmstreetstyle.feber.se med som jag kan ta på samma gång. Åh sol och bara ben! Jag vandrade i shorts och kängor idag, hur skönt som helst. Mer av det ja!

Har även en ny blogg som jag följeer. Läste om det i H&M magazine, tror jag. Hanneli Mustaparta är en norsk..dansk? modell och nu fotograf. Hur härliga bilder som helst, hade tagit hennes kamera anyday. Mäkta vacker är hon med.

Denna coola 4åringen fanns med på bloggen. ÅH jag dör ju, vad hade man själv på sig när man var 4 liksom haha? Only in N.Y.

Jackie

No comments: