Thursday, May 27, 2010


"Foxy lady"

URSÄKTA, men VEM drömmer om zombies en hel natt?! A la Resident Evil - Epocalypse. Vi snackar världens undergång och vi sitter fast i ett rum i ett parkeringshus och runt omkring är allaaaa zombies (in the making för Evelina Andersson och Zac Efron). Usch, fattar inte att man väcker sig själv när man drömmer sådär..

Såå, vad har vi på schemat idag? Ingen tidig träning här inte, pff. Vet inte ens om det blir stan? Får se får se.. Vi börjar med mysig frukost, och tar resten av dagen efter det..

Vet i alla fall att jag har lite att fixa at home! På min kära dator, and on the phone. Man kan tro att jag är kontorskvinna! Jag trodde, igår, att jag var helt säker och äntligen bestämt mig, men så besökte jag lite hemsidor och är nu lika obestämd igen. Gash, plats är avrundat-bestämt men ännu inte helt på pricken.

Funderar på om jag ska jaccuzza lite? :P Så min sega kropp får varva ner mellan träningspassen hoho. Blir oftast tröttare av att bada dock? Känner att jag är rutinerad tränare nu, så jag slipper få panik över att jag ska bli lat och ge upp helt om jag segar ner mig en dag.

Älskar Wildfox, och ni inte förstått det, hoho. Hur roliga kampanjer som helst och kläderna likaså!

Jackie

No comments: