Monday, May 17, 2010



"To you that means so much less.."

Nästa månad kommer ett bra gäng tidningar som jag skall införskaffa! Nylon nylon nylon viktigast (Young Hollywood Issue)! Åhh, behöver lite nytt bra att läsa! Ligger lite efter på bokfronten med, men eftersom dom inte försvinner från hyllorna efter några veckor ligger tidningarna steget före.


Som jag sa, så är jag back in the game igen, var bara tvungen att...gå upp ur sängen? Har inte ens ätit frukost än men har gjort en liten plan för dagen så jag har saker i perspektiv och går igenom den som en liten (stor) lista.

Vad skall ni göra idag? I veckan? Undrar fortfarande vilka härliga människor det är som ens läser min blogg :D I mean I see yoou, eftersom jag har en räknare, men ni ger inte mycket ljud ifrån er! Hade jag fortfarande skrivit om mätaren stod på noll? JA klart, mahahaha.

Jackie

No comments: