Monday, May 24, 2010


"Just one look and we're all hypnotized"

Yes, det var lite skrämmande men jag klarade det. Tror det jobbigaste idag var att gå runt i gladiatorskor!! Heeerregud att vi klarade oss hela förra året, dom är ju sjukt obekväma!? Tar hellre nya killerbooties varje dag och klampar omkring med. Vilket jag säkert hade gjort om jag inte blev så otroligt lång.. :P

Anywho, skulle träna och sen bege mig hemåt men glömde ju trääningsbhn...eftersom mitt minne är perfekt, och tänkte verkligen inte träna utan HAHA. Så det var bara att byta om igen, catch up lite med coolingen på gymmet, och åka hem. Fixade lite runt i stan innan och fick nytt hopp om Gina Tricot (från deras håll iaf!!). Ååh det hade varit perf.

Ska gå igenom lite skolstuff nu, en + - lista för lite olika saker. PEPP! Uppskattar även Johanna Bs otroligt hypade genomgång av helgen. Gillar hur vi riktigt lever oss in i situationer när vi diskuterar saker hahaha. Heja oss!

Jackie

No comments: