Wednesday, May 26, 2010


"First I didn't like it. Then I kind of love it.

Yes här är jag, bloggandes igen! Har gjort mig färdig för sömn dock och kommer slockna såfort jag ställer ifrån mig datorn. Har lärt mig en ny tuune på pianot sedan sist, och kommer nog sätta mig där det första jag gör imorgon med haha. Har ställt klockan så jag skaall hinna träna innan kl 13. Det betyder att jag får gå upp sådär tidigt faktiskt, för jag tränar ganska längee och det tar ju sin lilla tid hemifrån. Men som sagt, tanken på goding frukost får mig alltid mycket snabbare ur sängen haha.

Idag har varit en very good day! Intervjun imorse peppade som attan, den håller vi tummarna för. Gymmet gick awesome, var sjukt taggad med världens smile när jag dansade på matrix maskinen till Beyoncé top 10. Johanna B (T) är nöjd för hon har nu en låt hon hört lååångt innan mig (Green light) mahah. Och heeela eftermiddagen och kvällen hängde vi på stan, fick besök av Jaz, shoppade litee, åt gott och fixade på salongen! Phuh, sånt får man unna sig ibland.

Nu skall jag drömma sött. Vi tar en oldie but goodie på det. Tony Ward, är typ..alldeles för gammal för att skriva här (brukar ju gå åt andra hållet i vanliga fall haha..) Han är hawt framför kameran mmmmh, hela fotograferingen är stilig. Gillar även hans tattoos, alot.

Jackie

No comments: