Sunday, May 16, 2010


"You know you love me. You know you care"

Justin Bieber is the DUDE! Verkligen, hur söt och duktig är han inte då? Mmhm, kollar intervjun på Oprah nu och ni borde se den allihopa! Här är den 2 av 3 (tror jag det finns) såå så söt, och flickorna han träffar här är ännu sötare typ haha!

Biebermania!



Nu äre dags att gå uupp. Känner en förkyldhet coming on sedan lördag gissar jag på! Men får maxa honung och bege ge mig ut och röra lite på mig. Folk frågar mig hela tideen these days om jag håller hoppet uppe och iaf inte tappar motivationen...oooch lite exakt nu såhär i min säng måndag morgon 17maj 2010, så känner jag att JO det har jag gjort. Men jag ska läsa lite bloggar, äta frulle och fixa lite grejeer, så kanske det kommer tillbaka :)

Snodde lite bilder från helgen, mer kommer sen!

Jackie

No comments: