Tuesday, May 25, 2010


"Everything is out of control"

Aaah ARTY MAH MAN hahaha. Grym ju!! Kan inte vara kul att spela rullstolssittandes när han kan dansa sådär. Otippat frågetecken. Awesome. Saknar mina MTV Grindin days liteee när jag kollar denna videon ja..



Jag är lite kär i Jonathan Groff (Jesse St James), mest nog för hans röst. Han är ju sådär snäll i serien..också ganska mysigt faktiskt nu när jag tänker på det. Som jag och Victoria smsade fram o tillbaka förra veckan, BAD BOYS FOR LIFE! :P

Nadal spelar i Rolland Garros nuu woho! Vann mot wannabe Monfils förut. Både jag och mamma trodde det var han tills vi såg...att han verkligen hette något annat. Båda blev helt tysta och ba, ehm aah aja dom va jätte lika! Så HEJA. Om Robin robert rolf, eller vad han nu heter, Söderling står i vägen detta året igen KOMMER JAG FLIPPA. Förra året följde jag turneringen från vardagsrums golvet i Dubaaai, minns ni? :D

Kommer säkert blogga innan jag lägger mig igen haha. Ska försöka ta mig till gymmet innaan coachen imorgon, för jag fick sån himla energi idag när jag tränade tidigt! Får se hur det går. Fortsätter med dans/sångpartyt här hemma sålänge.

Jackie

No comments: