Friday, May 21, 2010


"Keep knocking on the devils door
and soon enough somebody's gonna answer.."


Jag önskar att människor som aldrig har något vettigt att säga bara kunde hålla sin mun STÄNGD. Fattar inte hur vissa bara orkar att babbla babbla men aldrig lyssna, brukar det inte vara Fråga - Svara. Meeeeeeen jaja, block på sånt.

Idag har jag haft en braaa dag i alla fall! Resten av världen (nästan) har ju fattat att det faktiskt äär varmt ute och anpassat sig efter det. Jag trodde ju jag hade gjort det med, men tydligen är leggins för varmt... och idag tog jag med mig en jacka, som jag haft i min väska hela dagen tillsammans med min tröja!! Såå from now on om vädret håller i sig blire alot less clothings for sure.

Fick good news, eller hopp eller vad man nu ska säga, hos coachen! Heja heja. CIS mötet gick braa, very braa, tror nästan jag kör på det. Smälte ju nästan bort när jag satte mig men fick med mig lite grejer jag skall kolla igenom nuu hihi. Kimberlys studentskylt är hämtaad och nu är det HELG, så phuuuh let's breath out i några sekunder.

Jackie

No comments: