Monday, May 10, 2010


"I'm not the same, I have no shame. I'm on fire."


Det är alltid så skönt när man kommer in till stan för att i Gråbo är det alltid lite sämre väder..så om man, som jag alltid gör, tar på sig för lite kläder och oroar sig för att bli sjuk, är det FIXAT när man väl är framme i stan! Det kan även vara så att den multiresan med bussen in tar sådan tid att det hunnit växla i vilket fall som helst :P Oh well.. Nu är jag i alla fall back home efter en eftermiddag på stan!

Jag har fixat studentskylt (stiligast av alla kommer den vara) och spanat kläder jag inte har råd med oooch tränat! Great great, älskar mitt gym. Åt även en "Low Carb" på vägen hem, "jordgubbssmak" skall det ju vara men jag vet inte vilka som bestämmer smak på de där sakerna hahaha.. sand är mer åt det rätta hållet. Fast egentligen gillar jag en dom hade förut som var choklad utanpå och jordgubb inuti, men den är borta nu! Den ända som finns förutom Jordgubb är någon konstig choklad som smakar punch, uuh. NU tänkte jag i alla fall ätaaa..något.

En låt jag intee kan släppa, som jag undrade om jag veerkligen såg i avsnittet och kom senare fram till att det var en iTunes bonuslåt, är Jonathan Groff från Glee - Burnin' Up! LOVEIT.



Jackie

No comments: