Sunday, May 23, 2010

"There's a thin line between haven and hell"

Jag har en riktig hatkärlek till Haven. Den är bra gjord och alla är duktiga, very känsofylld om inte annat! MEN ÅH den är inte positiv i mer än 1 minut typ, och ändå måste jag kolla på den hela tiden! Älskar älskar älskar Orlando Bloom och Zoe Zaldana, och alla fina platser dom är på under filmen.. men hela grejen går liksom i en gråare ton och är liksom dyster. Alla gör så onödiga drastiska saker! Oh well, det betyder väll bara att den är braa om jag påverkas så himla mycket!

Nu har jag äntligen sorterat klart reklameeen och måste äta äta något. Funderar på att gå ut och springa, men om det blir lika varmt som igår tänker jag nog om :P Klagar verkligen inte dock, jag svimmar snart inomhus av kokhet och ändå har jag trosor och tröja bara.. love it!


Men som sagt, detta är söndag som den skall vara! Johanna B har mycket spännande grejer att berätta sedan med, det uppskattar jag!

Jackie

No comments: