Monday, May 17, 2010


"Tik tok, don't stop"


Har en timer bredvid mig i köket som tickar som en dåre!! Vet inte varför jag ställde den precis vid mitt öra, jag både störs och blir stressad. Har klyyvt potatis och ställt in kycklingen i ugnen, detta kan bli en mycket god middag eller så smakar det allt eller inget. Det vet vi om en timme ungefär. Tills dess..sjung såhär live om du kan, och är..16år?



Blev lite deppig av att läsa mina senaste inlägg i bloggen, så jag ska försöka arbeta på det framöver :P Var inte min blogg lite mer Happy Times, back in the day? Kanske hade något vettigt att skriva om med, oooh there we go again! Aja..

Idag har jag fått major flashbacks i G huset, och träffat gamle läraren, på Lerums Gymnasium med Kimberly, peppat inför deras bal imorgon!! och tränaat som en dåre. Vet inte om det var de 31min på matrix maskinen som gjorde det men när jag kollade av dagens träningspass i maskinen var förbränningen maxad jämfört med nästan alla träningspass ever? Haha, DEN rutinen håller vi oss till framöver!! Trodde jag blivit piggare efteråt med men däckade självklart på bussen.

Sedan har jag äveen skickat iväg betyg till högskolan, bokat tid på CIS och fixat nya CV woho! Så nu blir veckan precis det jag gör den till. Mina damer och herrar, I give you måndag!


Jackie

No comments: