Thursday, May 6, 2010


"My first kiss went a little like this.."


Yes upp tidigt idag då. Vaknade av ett hemskt ljud, som skramlade och skakade hela rummet typ (min kloss till mobil) och gick neeeer för att lämna ett papper till mamma..som jag inte ens skulle lämna än kom vi sedan fram till. SÅ det blir inget somna om här inte.. funderar på att springa? Men jag är så himla hungrig och orkar liksom inte vänta mahaha. Fast 20min av min morgon kan väll inte skada? Kan köra lite situps istället perhaps.

Sedan blire till att åka iväg till Lindholmen för att kolla jobbmöjlighet på ett lunchställe! Hoppas jag får se lite hav och andas massa sol. Mycket spännande område det dära.. får man ta med sig träningsväskan? För då kan jag ju träna på en gång efteråt i stället.. låter mycket bra! Vet ni vem som är väldigt cool.. Caroline Winberg. Hon är liksom helt soft och tjänar nu massor pga av sin personlighet. Pretty awesome. Go Sweden!

Läser ni Signes blogg? Hon är ju DJ imorgon i alla fall på det hela Elin Kling köret.. bara jag som är exited, visst? SÅLÄNGE någon går med mig så är jag nöjd :D Johanna du är bokad, för att fira ditt final test!! FYI hihi. Jag älskar även random bilder som gets stuck in my head.

Jackie

1 comment:

Jb said...

Givetvis ska jag med woopwoop :D imorgon är jag dunzo hopefully och de ska firas!! Xoxo