Friday, May 14, 2010


"Keep 'em coming!"

Javisst ikväll har vi bränt kalorier Johanna B. Vi har bråkat, BAKAT, hetsat och flitigt spelat kort.. OCH det skall jag berätta om först gott folk. Johanna lovaar att inte fuska (för hon fuskade hela tiden) och skakar hand på det och säger att jag får gratis fixade naglar om hon fuskar, SÅ FUSKAR HON hahahaha. Smartunge! Men det var bara kul ändåå. Om ni inte listat ut det så har vi hängt på Höjden!

När vi skulle köra hem Emil och Viktor VISSTE jag att dom skulle försöka mörda oss eller liknande. Och visst ja, dom lurar in Johanna till helt fel hus mitt i skogen, TAR nycklarna när hon kör och springer ut! Skräckfilm indeed. Dom hoppar upp vid rutorna efter att vi drömt upp flera hemska teorier, och frågar varför vi inte gick ur bilen!? Hmm.. Efterfest hos Emil Lindström alla glada! Han har praktiskt taget lovat, mmhm!

Nu äre helg på det gott folk, och jag skall upp om alldeles för lite timmar.


Jackie

No comments: