Friday, May 14, 2010


"We carry on this forbidden song,
because love is much stronger than hate"


AH, som jag precis skickade till Victoria, I LOVE VAMPIRE DIARIES!! Men jag hatar säsongs avslutningar!! Och denna var verkligen inte att leka med puuuh. Mmh, bad boys for life, I say no more.
(Damon Salvatore)

Det är fredag och min dag har varit ungefär så kaos mina dagar kan bli? Neeh, men..jag vaknade trött som en idiot och rushade till coachningen, var i stan kl 9 skulle tyydligen vara där kl 13. Gymmade extra länge och blev lika trött som vanligt? Får nog kolla upp det hos en doktor tror jag, vill helst inte dö i sömnen. Men jaja.. Efter det åkte jag till angered för prat i 2min? Och sedan tillbaka till självaa coachningen då. Finally är jag hemma, alone, och väntar på att Johanna B skall sluta? haha hmm.. ska försöka skriva ansökan till en skola med. Jag längtaar tills nya H&M Magazine kommer ut, om bara någon vecka? Allt med Noah Mills är good stuff sååå. (85a gott folk, pojken är 85a!!)

Jackie

No comments: