Wednesday, May 12, 2010


"One look, that's all it took.."

Hur konstig har inte denna dagen varit då? Och den har knappt börjat.. Jag vaknade, tog på mig och sprang till bussen med en tomat, plånbok (inte tomatplånbok eve hahah) och mina hörlurar.. GLÖMDE nämligen mp3n hahaha. I alla fall så såg jag ut som en punkare med inget smink och helt svarta kläder, kängor, trött..lol. Men nu är pengarna påväg i alla fall, hur kan jag glömma att fixa det viktigaste i min vardag? 2 dagar sen är jag..

Oh well.. Nu skall jag kolla lite mer skolor, har nämligen fått ett festligt brev från CIS, och har även en svensk att söka till som mamma hypar. På måndag blire även praktik mina vänner, största sannolikheten! Meen jag verkar ju tro att det är helg nu så jag slutar skriva helt enkelt. Någon annan som blev sugen på en söt hatt när dom såg denna bilden? Elin Kling är ball, helt enkelt.

Jackie

No comments: