Wednesday, May 5, 2010


"Well, look at you!"

Vi kör en hederlig, medans jag dricker klart mitt glas vin såhär på kvälls kvisten för att sedan bege mig till Johanna B.

Humör: Solsugen!
Gjort: Varit i stan från 10-18? coach, träna, nordstan, chez
Planer: Gå till Johanna B och kolla 90210 och the Hills!
Lyssnar på: Kings of Leon - Manhattan
Läser: http://blogg.stureplan.se/michaela/
TV: ingen idag..oftast blire datorn ändå.
Dricker: vin, men tänkte ta ett glas mjölk nu...haha
Äter: LAX och ris
Roligaste: Min syster stampade förbi mig och skrek precis DU ÄR SÅ OMOGEN IBLAND, JAG VILL SLÅ DIG! för att jag inte svarade i telefonen...sen skrattade hon för hon insåg att, aah. you get it.
Bästa: MIN NYA RING!
Sämsta: Min ekonomi, som vanligt mahah.
Låt: Pheonix - 1901, good stuff.
Väder: ljust och solnedgång snart!
..javell!

Jackie

No comments: