Wednesday, May 19, 2010


"Remember only you are in control of your dreams coming true.."

Yeees uppskattar när jag väl svarar i hemtelefonen så lägger personen på! You no like my voice haa? Oh well.. jag var en riktig busringare när jag var liten skall ni veta! På den tiden man var as cool om man visste hur man ringde från hemligt nummer hahaha.

Nu är jag färdig stylad, mätt och ångestpirrig, som vanligt? Tror jag lider av stressmage också hahaha. Det är det jag skyller på these days, eftersom det inte händer något runt min mage när jag tränar O:) Solen är i full fart och jag lämnar solisarna hemma så jag kan fånga lite FÄRG on my freakin FACE!

The Sartorialist har en tävling of sort på sin blogg nu där man skall skicka in old school pictures, så himla härliga kommer det upp och jag måste säga att folk var very soft med kläderna back in the day! Nu förtiden härmar vi ju bara, men då skulle man liksom se ut så!

Blir kavaj idag igen, känner att man ser mer business ut då hahah, och jag är helt enkelt kär i kavajer igen.

Hur bra verkar inte denna för övrigt? Zac Efron är effing duktig :) Jag blir så lipig av dessa filmeer.



Jackie

2 comments:

Ida C Gustafsson said...

Zac är även väldigt stiiilig, nu på äldre dar kan tilläggas!!! :D Träningen verkar gåå bra ju, beach -10 för någon av oss dåååå!!

Jackie said...

JA verkligen, han är en riktig all american boy hihi! Jo det går braa men sen vet jag inte om det händer så mycket!? Kollar nog mig själv för mkt i spegeln haha..