Monday, May 24, 2010

"You convince yourself that it's the reason you don't see the sun anymore"

Huur bra är inte Paramore? Fatta gott att vara ensam tjej i ett band, och så får man sjunga och äga!! Go Hayley Williams.



Varför tror jag alltid att The City and stuff går på måndagar i USA? Det gjorde kanske det från början eller något.. ååh, palla en gång i veckan 5minuters avsnitt typ. Oh well jag längtar till ONSDAG då. Vad händer när The Hills tar slut? Åker vi till L.A och kidnappar Brody då eller? Aldrig mera honom i tvrutan går ju icke!! Whitney är med på TeenVogue.com där hon svarar på 10 frågor. Som jag sagt tidigare tycker jag hon är gorgeous och ball, bildbevis kommer häär (Roxy är med stilig, minus ansiktet).

Kom på att jag måste sova nu typ, för jag skall ju på en liten intervju imorgon och kanske inte ska se ut som ett monster på den nej. Hmm, får man ha med sig gymväska? Jag vägrar att INTE träna imorgon nämligen. Har ersatt dagens klanterier med situps och diverse vardagsrums övningar hahahah. Min syster tycker jag har blivit knäpp, men hey, det är gott att träna!

Jackie

2 comments:

Ida C Gustafsson said...

minus ansiktet hahahahahaha här var det rakt på sak :D

Ida C Gustafsson said...

minus ansiktet hahahahahaha här var det rakt på sak :D