Thursday, May 6, 2010


"The lustre of the exterior will always fade"

Hmm, jag glömde nämna min största lycka idag. Jag vandrade runt lite på DinSko och drömde mig bort bland mindre fötter (hahahaha) och hittade ett par kilklackar som jag very mucho hade velat ha! PLUS att ett par dom har som verkligen inte passar mig..ääär så himla snygga. Kilklacks booties, helt svarta med resår på framsidan. Aah dom ser ut som godis, fast ändå så enkla!! Men anywho, det slutade med att jag på Kungsgatan fick lägga undan ett par av de andra och BYTA DOM MOT MINA OANVÄNDA JAG KÖPTE INNAN! WIHOO! Förstår ni den lyckan? AAhhh, grymmt. Här är andra snyggingar jag gärna hade haft i min ägo.

Och på tal om det..så skall jag vandra uppåt nu och leta kläder till imorgon, mmh! Det blir verkligen full fart hela dagen. Så hade jag uppskattat om alla mina dagar sett ut, so let's make it happen yaah? :) OCH lycka till Johanna B på ditt final test, no worries du är ju på topp redan så mohaha!

Klickade mig in från minoutfit.se till en jätte söt tjejs blogg. Jag uppskattar hennes ögonbryn (haha ook!?) och håret, fusk. Festligt namn även! Har inte läst så mycket än men den är sparad i alla fall!

Signe Belfiore


Påtal om inget, så har Nightmare on Elmestreet premiär imorgon wuhu!

Jackie

No comments: