Thursday, May 20, 2010


"Ursäkta men vad drömde jag inatt?

Haha, asså..jag fattar ingenting. Vart kom detta ifrån? Jag vaknade först och främst i panik när min mobil inte låg bredvid mig där den brukar, för jag var sääker på att jag kollat på den innan jag somnade. Så jag sprang ner, hämtade telefonen och ringde...så låg den bland mina kläder på golvet. Kimberly hade alltså INTE snott med sig den. (hahah)



Anyway, the dream. Ni vill inte ens veta vilka som var med, jag tänker inte skriva det heller hahahaha..det var mycket (mycket) mycket back in the days i alla fall. Och vi var på någon Atlantis liknande vattenpark, med fest överallt och folk badade, åt och softade typ!? VISSA skulle spela på några klubbar, andra var hemma från UTLANDET. Phuh, nu säger jag inget mer.. men när jag vaknade luktade det Dubai i mitt rum och var skit varmt. Rest i sömnen perhaps?

Nu skall jag ner och äta frulle. Vi har massa frukt såå kanske ska satsa på en djungelfrukost haha? Frukt i massor alltså. Ida G du får ett helt shout out, uppskattar dina kommentarer :D Som en liten sms konvo fast inte, alltid kul med åsikter och svar hihi!!

Jackie

No comments: