Wednesday, May 5, 2010


"What you say, is way to complicated"

Asså, min lycka vände idag! VERKLIGEN! Hahaha.. Jag hittade min ring som jag letat och drömt om ett himla bra tag nu! Ett riktigt kap. Och jag måste även säga till er alla och mig själv: INGEN mer shopping denna månaden. Som jag sa till Johanna, hon hör min röst i lite mer intima situationer och jag hör hennes röst när jag spenderar pengar ("Det kommer alltid nya" -till mig. "NÖJER DU DIG VERKLIGEN MED DETTA?! -till henne) Hahahahah.. Men ååh, om så himla lång tid. Fast är solen framme och gymmet tillgängligt mår jag lite bra iaf.

Kollade A Singel Man igår. Bra skum mysig hemsk film, typ. Märks att det är en modeman som gjort den! Nicholas Hoult var festlig, men skum med amerikansk dialekt! MER SKINS ÅT FOLKET. Han är ganska gaawgeous nu i alla fall.

Härlig dag på stan idag. Inga bad news alls. Min kropp värker och jag har haft på mig för låga byxor, annars vart det all good! TRÄNING och coach och häng med Eve och sedan med Johanna, Erica och henns boytoy på Chez i sooolen! Satt även en festlig Henny vid bordet bredvid, vi rullar med samma nagellack. Vi kom ju fram till, sist att vi är väldigt tajta trots allt :D

Nu blire The City, om det kommit ut!! Sparar The Hills till tonight at Johanna Bs place! Whitney är min Idol.

Jackie

No comments: