Monday, May 24, 2010


"Everyone would love you the way that I love you,
but they don't know you like I do.."


Dags att gå till bussen nu, tänkte att jag går ut i tid denna gången för jag VÄGRAR att springa en minsta meter i denna hättan..och med mina inga kläder på mig. Även om det knappt ens är 100m. Hur kan man missa bussen när hållplatsen är så nära? JO för man glömmer sin plånbok i fel väska, helaa tiden.

Iaf så beger jag mig till stan. Ska hälsa på lite affärer och träna tänkte jag! Om jag inte smält bort innan dess, underbart! Har bara ben för första gången..och KLÄNNING. Jag slår på stort idag, vet inte om jag är helt redo egentligen, men har jag blottat mig i bikini för hela grannskapet ska väll detta gå an! Annars gömmer jag mig bara bakom solisar och mp3!

Hur söt är inte Nicole Anderson från JONAS? Vi tar en hatt på det tack! Och håret, åh blir alltid så sugen på att trixa när sommaren närmar sig, även om solen brukar fixa det rätt bra åt mig ändå!

Jackie

No comments: