Saturday, May 22, 2010


"It's times like these we learn to live again"


Åååååååh jag UPPSKATTAR detta vädret!! Helt sinnes.. jag ligger på altanen och solar, men det är ju faktiskt ganska tråkigt..men ni skall se mina solränder woho, tack mitt fina DNA! :P Sommarlistan spelas på iTunes och jag läser Gossip Girl boken när dom åker på semester i St.Barts, det är riktig stämning på den skall ni veta!

Funderar på att ta mig en springtur, i SHORTS och linne! Yaaay. Men jag har maxad huvudverk fortfarande 3e dagen i rad typ? Sugen på lite godis tror jag.

Ikväll kommer Roadtrip på tv!! KLASSIKER, med allas vår celeb crush Paul Walker, from back in the day :D Johanna B jag röstar på att du håller dig hemma och kollar den med moi! Det är verkligen sommar precis nu, sätt på The Kooks - Always where I need to be, och rock out säger jag bara! loveit!

Jackie

No comments: