Monday, May 31, 2010


"J'adore, even more"



Nu ska ni få höra! Inatt drömde jag verkligen sött. Tog en stund innan jag kom på det när jag hade vaknat, tänkte att det hade hänt i verkligheten men sen kom jag pååå. Åååh, mysigt. Drömde om N J mohaha, inget galet men allt som har med den pojken att göra blir ett ååh :)

När jag stretchade på gymmet förut gick det förbi en mycket potentiell hottie utanför!! Jag såg bara huvudet men kände igen honom lite halvt och jag hoppadeees på att han skulle in till Life. Men icke.. Kan ju hoppas att han dyker upp snart igen. Sådant kan verkligen göra hela ens dag! Är för övrigt gymkorts lös nu! Fick träna idaag för jag (Life) är så snäll, och ska förhoppningsvis fixa nytt imorgon ooom det finns tid. Kör en snygg diet på det sålänge haha.

Jackie

No comments: