Wednesday, May 19, 2010

"Never a frown with golden brown"

Javisst idag har jag sprungit omkring fram och tillbaka och fått mycket gjort! typ iaf.. Synd att man inte får betalt för att härja omkring såhär som jag gör. Borde göra det till ett jobb? Lämnade lite CV i Allum och skall fortsätta imorgon. Det finns verkligen softaa människor i vissa affärer I must say!

Sedan hängde jag lite på Johannas salong och hjälpte henne stänga, tror mest jag åt upp allt godis dom har runt omkring där inne hahaha..och sedan SPRANG vi till balen på Valand. Eller i alla fall från Hagakyrkan, gash. Kom precis i rätt tid dock! Mycket fina var dom allihopa och verkligen mer vilda än vad vi var på balen hahaha. Men det var fiiint och dom är nog i full (full!) fart, rockin' out på plats nu! Kommer kort osåå på det med. Det är verkligen dags att införskaffa egen kamera känner jag heehe.

Det blev även middag på Burger King med mamma :P Åt en mycket nyttig kycklingburgare, om man nu kan göra det där, men ah.. bakgrunden på menyn var grön och den hade grovtbröd och nyckelmärkt bla bla you know.. så jag känner väll att det fick gå för denna gång :D Vi hann dela ut reklamen när vi kom hem med, phuh! OCH DET VAR FORTFARANDE LJUST KL 22.15!! Skickade till Johanna och skrev att om det hade varit vaarmt hade vi kunnat ha en sommarnatt!! Åh vädret är såå efter, detta stämmer inte alls!

Nu är jag i alla fall very trött och skall somna till Valentines Day tänkte jag. Har snott lite fler bilder från helgen med hoho. Första gången jag öppnar en champagne flaska, och se så bra det gick!

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

vaaaad mysigt ni har det i badet!! :D