Sunday, May 9, 2010


"Love game"

Känner att min trötthet som jag inte helt hade imorse nu är på god väg att ta över..precis som jag visste. Meeen det gör inget, för jag ska ju trots allt sova snart :P Är bara väldigt sugen på popcorn? Så kanske fixa för mig själv och somna till en film? Jag vill se Never back down!! Men det blir nog Glee, eller Haven. Dumt det där med den filmen, himla bra men inte direkt positiv?

Anywho. Igår var roliigt, alltid kul att träffa some (massa) friends! Det gick ju upp och ner under kvällen med, heeehe, men sånt lägger man inte på minnet! Servitörerna på Chez gillar oss nog mindre och mindre för varje gång vi är där, men vi har bara roligare och roligare! Ida G är in town igen, awesome!! Smakade på en Macho Nacho på Max, inte riktigt min grej med guaci och chips i en hamburgare. Viktor Åsander är en lycka att dansa med on the dancefloor haha och jag väntar fortfarande på den dagen man möter en trevlig vakt på en klubb (nee väntar verkligen inte, men you get my point)!

Det slutade i alla fall med köttbullar & mackisar med gräddsås (jag åt inte) kl 5 på morgonen i Öjersjö hahah, och massa goa täcken! Jaz bryter sig in på morgonen och leker en stund, det är massa sommar-i-öjersjö häng bokat, jag tog initiativet hahah. We like.

Har haft en Glee fest i köket hela kvällen och ätit mumsig thaimat. HÄR är nyaste låten från JONAS (LA Baby), jag längtaar tills serien börjar igen hihi. Sweet sweet sweet.



Jag älskar älskar verkligen kepsar.

Jackie

No comments: