Tuesday, May 11, 2010


"Hello beautiful.. it's been a long time!"

Åh, mitt hjärta slog precis lite fortare, lite hårdare. Av flera olika anledningar..men sedan tänkte jag Skärp dig! Haha.. jag blir nog aldrig nöjd? Vad är grejen liksom? OK jag har sagt att man aldrig skall NÖJA SIG, (hahaha johanna) men det är inte samma sak. Det har nog mycket att göra med rädsla och osäkerhet också. Åhh..tankarna bara flyger iväg nu! :D

Kollade Jonas Brothers 3D concert experience samtidigt som jag fixade reklamen förut, och jag glömmer av hur besatt jag är ibland hahaha. Grejen är..folk fattar inte helt (eller så bryr sig ingen) men jag älskar dom för att dom uppskattar musik lika mycket som jag! Ingen i min närhet gör det på samma sätt som jag..i alla fall inte i detta huset :P Så det är inte så att jag bara fnissar som en liten flicka när jag ser Nick Jonas utan I LOVE MUSIC.

Vet ni en annan sak? Jag behöver lite hets känner jag. Stök, mycket folk, stress..fast för ett vettigt ändamål. ÅH det var så himla skönt att träna idag, kände liksom hur benmusklerna formades när jag var klar hahaha. Riktiga karateben in the making. HAYAA! Nu känner jag att jag babblar lite. Om ni inte förstod vad jag menade med vettiga ändamål så har jag lite bilder som kan demonstrera lite vad jag syftar på.

Jackie

No comments: